سمعک را سفارش دهید.

به طور روشن، سمعک و قالب یا شل را همانطور که در مرحله 7 بخش 10.5 توضیح داده شد، برای سازنده توصیف نمائید.بعلاوه ویژگی های زیر که ممکن است تخصصی شود:

بهره قله – شیب بهره –قله OSLP90– تعداد و نوع کنترل های فیت – گزینه های مدار تراکمی – نوع آمپی فایر خروجی در یک سمعک BTE

ضروری است تعداد مدلی که شما انتخاب کرده اید، مشخص شود. این عمل معمولا برای توصیف نمایندگی سمعک اینترتون بدون ابهام ویژگی هایی که بایستی بوسیله سمعک تأمین شود، کافی است.

گام 8. سمعک را تنظیم نمائید.

فیتینگ سمعک بدان معناست که سمعک براحتی در داخل گوش فیت شده است. احتمال دارد که اعمال تنظیمات کوچک در قالب یا شل، برای اطمینان از راحتی واینکه به آسانی وارد شود ، ضروری باشد. تمامی انواع سمعک میتوانند تغییر یابند، اما قالب ها در سمعک های BTE نسبت به شل های گوش در سمعک های ITE ، ITC و CIC آسانتر و موثرتر تغییر می یابند. نازکی دیواره در شل های سفارشی، مقدار ماده ای که می تواند کار گذاشته شود یا آمیخته گردد، بدون مجوز به تعمیر شل را محدود می کند.

گام 9. پاسخ گوش واقعی را اندازه گیری نمائید.

نوع بهره گوش واقعی که شما اندازه می گیرید، مشابه نوع یا هدف تجویزی گوش واقعی که شما اتخاذ کرده اید می باشد. فرآیند های اندازه گیری REAG  و بهره القایی در بخش 4.2 و 4.3 به طور ویژه توصیف شده است.همچنین حداکثر خروجی سمعک در این مرحله می تواند چک شود، همانطور که در بخش 10.10 توضیح داده شده است.

گام 10. سمعک را برای دستیابی به درک، تنظیم و تطبیق نمائید.

اگر سمعکی که شما انتخاب کرده اید، فاقد کنترل های قابل تنظیم باشد، شما خیلی کم می توانید این مرحله را انجام دهید. تنها گزینه ممکن، کاهش یا افزایش اندازه ونت می باشد. بهر حال اندازه ونت به دلیل نیاز به جلوگیری از فیدبک یا اثر انسداد دیکته شده است، بیشتر از تجویز پاسخ بهره فرکانس مشابه. در سمعک های BTE  شما می توانید از هوک های گوشی یا دمپرها برای دستیابی به پاسخ دلخواه در فرکانس های میانی استفاده کنید. (بخش 5.5 را ببینید)


بهبود کم شنوایی و کاربرد سمعک سمعک ,بهره ,اندازه ,نمائید ,واقعی ,قالب ,اندازه گیری ,برای دستیابی ,سمعک اینترتون ,نمایندگی سمعک ,انتخاب کرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

الکترونیک ولتاژ | Electronic Voltage کانال یاب everleeasn WebSite تبادل لینک رایگان 2 فروشگاه آموزش زیبایی اینجا همه چی هست کانال تبلیغات درسی و کنکوری ، گروه تبلیغات کنکور و آموزشی بهترین سایت